Компютърна поддръжка

Абонаментното информационно обслужване и компютърна поддръжка позволяват на компаниите да изнесат частично или пълно дейностите и услугите свързани с информационните технологии, към специализирана IT компания.

Селсман.БГ ЕООД може да поеме ролята на изнесен IT отдел, който да предоставя услуги от IT специалист до CIO. Месечната такса на компютърната поддръжка се определя в зависимост от използвания софтуер и хардуер, времето за реакция, дежурства и т.н. Независимо, дали става въпрос за решаване на клиентски проблем или миграция на сървърна база данни, може да разчитате на бърза реакция и професионално отношение.

 

ПРЕДИМСТВА

Гарантирано време за реакция при инцидент. Разчитайте на нашата отговорност в моменти, когато имате нужда от ИТ специалист

Една точка на контакт за всички IT проблеми. Ако имате нужда от услуга, която ние не можем да предоставим, ще намерим подходящия изпълнител и ще съдействаме при решаването на проблема.

Възможност за предоставяне на изнесено работно място. Ако Вашата фирма се нуждае от постоянно присъствие на ИТ специалист, ние можем да го осигурим за определени дни или постоянно, в посочена от Вас точка на България

Доставка на техника и консумативи на място за клиентите ни. Консултираме Ви при избора и доставяме на място в офиса Ви всичко, от което се нуждаете.

Архивиране и възстановяване на информация. Използваме специализиран софтуер за архив, като разполагаме с оборудване в сертифицирани центрове за съхранение на данни.

Управление и поддръжка на кабелни и безжични мрежи. Изграждаме VPN решения, безжични мрежи за хотели и бизнес сгради, дублиране и превключване на Интернет доставчици за максимална отказоустойчивост.

Електронно управление на заявките и отчитане на изразходваното време. Всяко Ваше обаждане или пуснат мейл се каталогизират в нашата информационна система, което ни позволява да бъдем по-ефективни в анализа и търсенето на решение.

Транспорт от и до сервиз. Превозът на дефектиралата техника и връщането ѝ от ремонт са наше задължение.

Посещения на място и отдалечена администрация. За да ускорим максимално времето ни за реакция, нашите Helpdesk специалисти използват отдалечен достъп до системите на клиента, в случаите, когато проблемът може да бъде отстранен по-ефективно по този начин. За останалите проблеми се отзоваваме на място при клиента.

Въвеждане и поддръжка на решения за сигурност. След оглед и анализ на текущата ситуация, изготвяме индивидуални решения за подобряване на сигурността на системите и мрежите на клиентите ни.

Поддръжка на сървъри. Поддържаме постоянно наблюдение на параметрите на хардуера и натоварването на отделните компоненти. Регулярно се правят софтуерни ъпдейти за повишаване на производителността или отстраняване на пропуски в сигурността.